segunda-feira, 27 de abril de 2009

Están reservando a Darío Villanueva para asaltar a alcaldía de Santiago?

Dise, cóntase, rumorease que Alberto Núñez Feijóo foise comer, xa fai un par de semanas, co ex-reitor da USC, Darío Villanueva, para ofrecerlle algo máis que pagar o banquete: a área de Cultura da nova Xunta. Agora coméntase que Villanueva renunciou a ese posto, o que se abriron as especulacións sobre se Núñez Feijóo está reservando a Villanueva para o asalto á alcaldía de Santiago de Compostela.

Que temble Sánchez Bugallo...

Nova tirada de aquí

3 comentários:

  1. País de carangejos... Vilhanueva no PP?!! Que pouco avançamos desde a chegada da II Restauraçom bourbónica!

    ResponderEliminar
  2. Nova fichagem do PP na Junta da Galiza: Uzal Tresandi, ex-candidato de Falange ao Parlamento europeu
    Diversos meios informam do passado político do novo director geral da Administraçom Local da Junta da Galiza, José Norberto Uzal Tresandi: candidato eleitoral da Falange Española Independiente.
    www.kaosenlared.net/noticia/nova-fichagem-do-pp-na-junta-da-galiza-uzal-tresandi-ex-candidato-fala

    A nova fichagem do PP para Administraçom autonómica galega é um alto cargo de livre designaçom, eleito polo conselheiro da Presidência, Alfonso Rueda. Referimo-nos a José Norberto Uzal Tresandi, nomeado nesta mesma semana director geral da Administraçom Local, e que fijo parte da lista eleitoral da Falange Española Independiente ao Parlamento Europeu em 1994 .
    Depois de aquilo, Uzal Tresandi converteu-se em representante da "direita civilizada" espanhola na Galiza, como dirigente da Federaçom Galega de Municípios e Províncias, tendo ocupado também um cargo como assessor jurídico na Cámara Municipal de Cambados.
    Para além desta inesperada fichagem, o novo executivo que preside Núñez Feijó está a dar mostras de um perfil de direita dura e espanholista nos primeiros dias de legislatura, com declaraçons como as do novo conselheiro da Cultura, Roberto Varela, máximo responsável público pola promoçom cultural galega, que afirmou que "la cultura gallega esta muy bien, pero limita" (sic).
    Quanto a Alfonso Rueda, conselheiro da Presidência, número 2 do governo e responsável pola eleiçom do ex-falangista Uzal Tresandi, som conhecidas as suas simpatias polo colectivo ultra "Galicia Bilingüe", defensor da imposiçom do espanhol na Galiza. A derrogaçom do Decreto de ensino e a sua substituiçom por um novo que restrinja ainda mais a presença do galego no ensino é um dos compromissos do novo conselheiro da Educaçom, Jesus Vasques.

    ResponderEliminar
  3. Pois eu penso que algho pode haber...

    ResponderEliminar